Jump to content

Ovεrhαυl

Members
  • Content Count

    317
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15
  • Points

    421 [ Donate ]

Ovεrhαυl last won the day on December 19 2019

Ovεrhαυl had the most liked content!

Community Reputation

107 Excellent

About Ovεrhαυl

  • Rank
    The Fearless
  • Birthday July 15

Profile Music

Personal Information

  • Real name
    Stefan
  • Gender
    Male
  • Location
    Romania
  • Best friend

Gaming Information

  • Gamer name
    Stephen
  • Discord name
    Stephen1488

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. (Re)adaugarea timpului petrecut pe forum. Sa fie un top 5 cu cei mai activi de pe forum. Desi nu are niciun beneficiu mai aparte, acest lucru poate intra in ochii staff-ului pentru a vedea activitatea unora (pe langa topic-uri, post-uri s.a.m.d.)
  2. Descriere: Încă din epoca Edo a Japoniei, arenele gladiatorilor existau doar în anumite zone. În acele arene, proprietari înstăriți de afaceri și vânzători angajau gladiatori ca să ia parte la lupte corp la corp, unde câștigătorul ia totul. Tokita Ouma, poreclit „Ashura”, se alătură acestor arene și își distruge oponenții. Abilitatea sa spectaculoasă de a-și zdrobi inamicii atrage atenția marilor proprietari de afaceri, inclusiv directorul Colectivului Nogi, Nogi Hideki. Genul: Actiune. Anul lansarii: 2019 (ii asteptam pe cei de la Netflix cu sezonul 3). Trailer:
  3. Salut, Din ce stie administratia, ce ni se poate comunica si noua despre server/panel si asa mai departe? @Root @Alex
  4. Minecraft și Fortnite au definit unele dintre cele mai populare jocuri din lume, cu cantități impresionante de jucători, din toate colțurile lumii. Jocurile video sunt una dintre principalele surse de etnertainment, în special pentru generațiile mai tinere, dar nu numai. Acestea au miliarde de fani în întreaga lume, care petrec chiar și zile întregi jucându-se. Îți poți da seama cât de tare ne influențează aceste jocuri și prin faptul că acestea pot da depenență. În septembrie 2018, World Health Organization recunoștea pentru prima dată că dependența de jocuri video este, într-adevăr, o tulburare mentală și au numit-o „gaming disorder”. E clar că jocurile video au și o serie de efecte pozitive asupra oamenilor și îi ajută să-și dezvolte o serie de aptitudini. Totuși, care sunt cu adevărat cele mai de impact jocuri din ultimul deceniu? Am alcătuit o listă cu cele care au influențat și ghidat cel mai mult industria în ultimii zece ani. De la Minecraft, la Fortnite: jocurile care au definit un deceniu Minecraft (2010) Jocul a devenit popular, în primul rând, pentru ideea simplă care stă în spatele său. Are o formulă de bază simplă: construiești lucruri din blocuri. Pe cât de simplă ideea, pe atât de popular a devenit jocul. Dark Souls (2011) Cei mai mulți apreciază jocul pentru detaliile pe care le conține, pentru că fiecare obiect din joc are un scop anume. În total, seria Dark Souls a vândut 25 de milioane de exemplare de la lansarea originalului, în 2011. Skyrim (2011) Deși este un joc vechi, fanii săi refuză să-l lase să moară. Se află în top 20 cele mai bine vândute jocuri, cu peste 20 de milioane de unități vândute. Candy Crush Saga (2012) Jocuri precum Minecraft și Fortnite sunt extrem de populare, dar Candy Crush nu putea să lipsească de pe listă. Nu este un joc complicat, însă toată lumea s-a îndrăgostit instantaneu de el. A ajutat mult și că îl poți juca pe dispozitive mobile, pentru că încă este unul dintre principalele modalități prin care oamenii fac timpul să treacă mai repede în metrou. Destiny (2014) La lansare, recenziile despre Destiny au fost dure. Totuși, creatorii i-au adus îmbunătțiri: au introdus provocări pentru a oferi oricui un motiv să se autentifice în fiecare zi. Destiny 2 este acum gratuit și rămâne una dintre cele mai vibrante comunități. În 2019, a câștigat premiul The Game Award pentru cel mai bun sprijin comunitar. The Witcher 3: Wild Hunt (2015) Lumea din The Witcher este extraordinar de complexă. Dacă jocul n-ar fi fost atât de popular, e posibil ca Netflix să nu fi făcut acum un serial bazat pe cărțile din care s-au inspirat și creatorii jocurilor video. Pokemon Go (2016) Când jocul a apărut, sigur ai văzut și tu oameni umblând cu ochii în telefon, în căutare de pokemoni virtuali. A avut succes masiv, cu peste 540 de milioane de descărcări până în prezent. Fortnite (2017) Se numără printre cele mai populare jocuri de tip battle royale. În martie 2019, jocul avea peste 250 de milioane de conturi active.
  5. Daca mai sunt jucatori de MB care vad acest topic, ma numesc "Overhaul" si am nivel 16-18, din ce tin minte de acum 2 ore :)). Dati-mi add si haideti sa va cresc.
  6. Tottenham a castigat meciul inaugural din etapa de Boxing Day contra lui Brighton, scor 2-1. Jose Mourinho a criticat dur programul de sarbatori din Premier League, cu 4 etape in 12 zile, cu jocuri inclusiv pe 26 decembrie si 1 ianuarie. Astfel, Tottenham e nevoita sa se deplaseze la Norwich si sa evolueze la mai putin de 48 de ore de la fluierul final din meciul cu Brighton. Cu toate ca a reusit sa intoarca scorul, pentru prima oara in ultimele 21 de dispute cand a fost condus la pauza, "The Special One" nu s-a putut abtine si a rabufnit la conferinta de presa: "Nu pot sa cred ca baietii vor juca din nou in mai putin de 48 de ore. E o crima ca vor trebui sa revina pe teren atat de repede. E impotriva oricarei logici si sfideaza orice ar spune medicii despre timpul de recuperare", a declarat portughezul. Jose Mourinho a vorbit si despre evolutia echipei sale, acesta declarandu-se multumit. "Sunt foarte fericit de modul in care am jucat in a doua repriza. Prima parte a fost un dezastru, trebuie sa o spun. Veneam dupa infrangerea cu Chelsea, intalnea o echipa foarte buna, dar in fata careia suporterii nostri nu ar fi tolerat un alt rezultat decat victoria. Am fost condusi, nu ne-a picat bine, dar am reusit sa revenim si sa intoarcem rezultatul", a explicat Mourinho. Si Jurgen Klopp a fost vehement la adresa celor care decid in Premier League. "Nu am o problema sa jucam de Boxing Day, dar sa joci pe 26 si 28 decembrie este o crima. Clar nu este in regula, dar tot la fel se intampla. Anul acesta, noi vom juca pe 26 și 29 decembrie si e ca si cum am avea o vacanta. Ii inteleg pe toti cei care sunt nemultumiti", a spus Klopp.
  7. Stiati ca... există o fabrică în Japonia care poate funcţiona timp de 30 de zile fără supraveghere umană, procesul de producţie fiind total manevrat de roboţi?
  8. Care este raspunsul vostru?
  9. Germania este o locomotivă, un lider din punct de vedere al multor tehnologii, iar pe de altă parte România este o ţară cu o creştere economică intensivă, dar vrem să ne asigurăm că aceasta este şi una durabilă, a declarat, marţi, în cadrul unui simpozion pe tema eficienţei energetice în industrie, Swantje Kortemeyer, şefa Secţiei Economice şi Comerciale din Ambasada Germaniei la Bucureşti. "Mediul este o temă dominantă pe agenda politică din Germania şi dacă ne uităm la tineri, vedem că mediul reprezintă principala îngrijorare a lor. Există demonstraţii la nivel global şi european... Atât Germania, cât şi România s-au angajat să reducă emisiile de dioxid de carbon şi suntem cu toţii conştienţi că vorbim despre ţinte ambiţioase şi nu va fi uşor să le atingem. Pe de o parte, vrem mai multă protecţie a climei, pe de altă parte oamenii vor să aibă locuri de muncă şi un standard de viaţă mai bun, mai multă bunăstare... Toate aceste lucruri va trebui să le armonizăm, dar asta nu merge decât dacă găsim soluţii care să protejeze clima şi care să fie şi eficiente din punct de vedere economic. Acest lucru nu se va întâmpla decât dacă vom coopera. De aceea o conferinţă precum cea de astăzi este extrem de importantă. Germania este o locomotivă, un lider din punct de vedere al multor tehnologii. Pe de altă parte, România este o ţară cu o creştere economică intensivă, dar vrem să ne asigurăm că aceasta este şi una durabilă", a afirmat Kortemeyer, potrivit agerpres.ro. Camera de Comerţ şi Industrie Româno-Germană (AHK România) a organizat, marţi, simpozionul cu tema "Eficienţă energetică în industrie", cea de-a doua etapă a evenimentului iniţiat şi finanţat de Ministerul Federal al Economiei şi Energiei din Germania ce se adresează firmelor româneşti şi germane interesate să dezvolte afaceri bilaterale în domeniul eficienţei energetice în industrie. AHK România este reprezentanţa oficială a economiei germane şi, totodată, cea mai mare Cameră de comerţ bilaterală din România. Aceasta aparţine, alături de Camerele de comerţ şi industrie germane (IHK), reţelei globale a Camerelor de comerţ germane bilaterale, reunite sub umbrela Uniunii Camerelor de Comerţ şi Industrie din Germania (DIHK).
  10. Administrația Bazinală de Apă Dobrogea Litoral a lansat, pe platforma SICAP, o licitație în valoare de 1,67 miliarde lei, pentru reabilitarea unor părți din litoralul românesc, în zonele Costinești, Olimp, Venus-Aurora sau Mangalia-Saturn. Potrivit anunțului de licitație postat pe SICAP, se au în vedere lucrări la componente ale sistemului de protecție costieră pentru reducerea eroziunii și asigurarea unui grad corespunzător de protecție a plajelor, care, în unele zone au dispărut ca urmare a eroziunii. „Protecția și reabilitarea litoralului românesc al Mării Negre în zona Costinești, protecția și reabilitarea litoralului românesc al Mării Negre în zona Olimp, protecția și reabilitarea litoralului românesc al Mării Negre în zona Jupiter-Neptun, protecțiașsi reabilitarea litoralului românesc al Mării Negre în zona Balta Mangalia-Venus-Aurora, protecția și reabilitarea litoralului românesc al Mării Negre in zona Mangalia-Saturn, protecția și reabilitarea litoralului românesc al Mării Negre în zona 2 Mai, din cadrul proiectului ”, se arată în anunțul de pe SICAP. În cadrul proiectului se face, între altele, lucrări de înnisipări artificiale a plajelor și lucrări de demolare/construcție/reabilitare a structurilor costiere pentru toate loturile. Valoarea totală estimativă a proiectulu este de peste:1,67 miliarde lei fără TVA, iar contractul este împărțit în șase loturi. Termenul limită de depunere a ofertelor pentru licitația care va fi una deschisă este 31 martie 2020, ora 15.00.
  11. Ministerul Educaţiei propune extinderea programului pilot ”Masă caldă” de la 50 la 100 de şcoli, având în vedere succesul înregistrat de acesta în ultimii ani. Abandnul şcolar s-a redus în unităţile în care copiii au primit o masă caldă, de la 6,1%, în perioada 2016 – 2017, la 1,3% în 2017 – 2018 şi chiar eradicarea fenomenului în unele şcoli, în anul 2019. Bugetul estimat al proiectului este de peste 66 de milioane de lei pe an, conform News.ro. Ministerul Educaţiei a supus dezbaterii publice, pentru 15 zile, un proiect de Ordonanţă de Urgenţă prin care propune extinderea Programului pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preşcolarii şi elevii din învăţământul preuniversitar de stat de la 50 la 100 de unităţi învăţământ. ”Cele 100 de unităţi învăţământ cu grade de complexitate şi particularităţi educaţionale diferite, propuse pentru a fi cuprinse în program sunt dispuse echilibrat la nivel naţional, în medii rezidenţiale diverse - Urban (mare, mic, central, periferic)/ Rural (mare, mic, accesibil, greu accesibil, izolat), şi vor avea statut de unităţi de învăţământ pilot, conform prevederilor legale în vigoare, în care se va implementa programul”, se arată în proiect. Iniţiatorii proiectului afirmă că, dacă anterior implementării Programului, în anul şcolar 2016-2017, s-a înregistrat o rată a abandonului şcolar de 6,1%, în urma derulării Programului-pilot, aceasta a scăzut la 4,3% , ajungând ca la finele anului şcolar 2017-2018, să fie de 1,3%. ”În anul 2019, s-a constatat că programul a condus chiar la eradicarea fenomenului de abandon şcolar, în unele unităţi de învăţământ”, se mai arată în documentul aflat în dezbatere publică. Ministerul Educaţiei face şi alte propuneri în vederea optimizării aplicării programului: - necesitatea creşterii valorii zilnice alocate/ elev: În acest sens, în anul 2019 valoarea zilnică alocată/ elev a crescut de la 7 la 10 lei - implementarea programului pe an calendaristic, şi nu pe an şcolar, în scopul simplificării în continuare a procedurii de selecţie a furnizorilor, măsură ce ar avea un efect pozitiv asupra elevilor, beneficiind, astfel, de o perioadă mai mare de pachetul alimentar din cadrul programului - extinderea programului şi în alte unităţi de învăţământ preuniversitar Bugetul estimat al proiectului este de peste 66 de milioane de lei pe an, iar Ministerul Educaţiei a publicat şi lista cu unităţile de învăţământ care ar urma să facă parte din proiect.
×
×
  • Create New...