Jump to content
Sign in to follow this  
Root

League of Legends - Game topic

Recommended Posts

Nerf sylas de vreo 3 ori , mersi rito

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pentru cei pasionati de TFT incercati combo-ul asta spacer.png

Edited by Vall3ntin

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Vall3ntin said:

Pentru cei pasionati de TFT incercati combo-ul asta spacer.png

Eu mai mereu joc Yordles, pentru ca am un oarecare avantaj impotriva asasinilor, care este cam cea mai stricata compozitie momentan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
11 hours ago, Root said:

Eu mai mereu joc Yordles, pentru ca am un oarecare avantaj impotriva asasinilor, care este cam cea mai stricata compozitie momentan.

Mi-am luat bataie cu yordles da daia zdravana de la unu cu Dragons + Shapeshifters.

Edited by Vall3ntin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum TFT e bazat mai mult pe noroc, dar vorba aia "norocul ti-l mai faci si cu mana ta"

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Waltham said:

Oricum TFT e bazat mai mult pe noroc, dar vorba aia "norocul ti-l mai faci si cu mana ta"

Mai ales dupa update , TF lv 3 rupi :)) i-am pus pe el guinso , titanic , si ala de iti da mana pe fiecare basic =)) imba

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Vall3ntin said:

Mai ales dupa update , TF lv 3 rupi :)) i-am pus pe el guinso , titanic , si ala de iti da mana pe fiecare basic =)) imba

Trebuie echilibrat foarte mult, dar e la inceput modul si trebuie sa se prinda si ei cum e treaba si la cine sa scada DMG , la cine sa creasca si tot asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, Eddysan said:

Regula: Banati Mordekaiser / Yi in fiecare meci

In ligile mici da.

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, Vall3ntin said:

In ligile mici da.

Tu ce liga esti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost platina 3 dar am vandut contul acum am lvl 29 pe urmatorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice campion e bun cand dai de un main din ala blana cu 500k+ :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/21/2019 at 8:32 PM, Waltham said:

Orice campion e bun cand dai de un main din ala blana cu 500k+ :))

Gen Cowsep

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Vall3ntin said:

Gen Cowsep

Main Master Yi :)))))

Foarte greu de jucat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faceti si voi ceva tutoriale, sunt la inceput si vreau sa prind si eu mai repede 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
22 minutes ago, CssB0y said:

Faceti si voi ceva tutoriale, sunt la inceput si vreau sa prind si eu mai repede 🙂

Ce fel de tutoriale doresti?

 

Edited by Vall3ntin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garen, Brand, Riven, Annie

Rune, bulid

Si daca poti face ceva legat de TFT ca nu prea inteleg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima editie a campionatului a inceput ->

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...