Vedere | Grijă pentru sănătatea ochilor tăi | Walmark

Vitamine vederea toamnei, Vitamine vederea toamnei

Top 5 alimente pentru vedere

De Petre DobrescuMiercuri, 18 maiConform studiilor publicate în LiveStrong de cercetătorii americani, prin adăugarea nutrienţilor în dieta zilnică îţi poţi îmbunătăţi vederea şi poţi reduce riscul apariţiilor unor boli de ochi. Acestea sunt vitaminele care îmbunătăţesc vederea: Luteina Luteina este un nutrient care reduce riscul bolilor cronice ale ochilor, pe care-i protejează de razele solare.

Gălbenuşul de ou este cea mai bună sursă de luteină, care se mai găseşte în sânge şi în morcovi.

capul ca beția și vederea slabă cum să-ți cunoști singură vederea

Vitamina C Este cunoscut faptul că vitamina C este un antioxidant foarte important pentru fiecare celulă a corpului, fiind foarte concentrată în ţesutul ocular. Multe fructe şi vegetale au vitamina C în compoziţie, dar citricele deţin cea mai mare concentraţie.

Vreţi să aveţi ochi de vultur? Consumaţi vitaminele care vă îmbunătăţesc vederea

Omega 3 Acizii graşi Omega 3 s-au dovedit a vitamine vederea toamnei esenţiali pentru dezvoltarea optică optimă. O cantitate prea mică de acizi Omega 3 în corp poate duce la o degradare a retinei.

viziune 0 8 bună sau rea hipermetropie și naștere

Adaugaţi peşte gras în alimentaţie sau luaţi suplimente pe care le găsiţi la orice farmacie şi veţi rezolva problema acizilor graşi Omega 3. Vitamina E Vitamina E reduce riscul formării cataractei şi a altor boli oculare. Lipsa acestui nutrient important duce la deteriorarea nervilor, la mişcări involuntare ale ochilor şi la ruperi ale celulelor roşii din sânge.

televiziunea și efectul acesteia asupra vederii circumcizia vederii

Dieta voastră trebuie să conţină nuci şi cereale integrale fortifiate. Zinc Zincul este foarte concentrat în zona retinei, pe care o ajută, producând un pigment numit procentul vederii reziduale n. Deficitul de zinc este sinonim cu probleme de vedere noaptea, cu gândire mai lentă şi cu probleme de calviţie.

cum să restabiliți prelegeri de viziune vedere de origine

Zincul poate fi asimilat din carnea roşie, din pui, din fructe de mare şi din nuci.